dilluns, 6 de maig del 2013

ANIMORAT I AL·LOTA


Els alumnes de 6è del CEIP Àngel  Ruiz i Pablo des Castell ens hem organitzat per grups per participar en aquest projecte. Cada grup, després de triar la cançó, hem dissenyat la producció (l’acompanyament, la disposició a l’espai, el vestuari, l’atrezzo...). Esperam que us agradi.

VÍDEO:


ANIMORAT I AL·LOTA from carmenyjuanmi on Vimeo.


PARTITURA:



LLETRA: 


Si tu te fas la lluna, la lluna del cel blau
jo me faré el núvol i te vindré a tapar.
Si tu te fas el núvol i me véns a tapar,
jo me faré l'arena, l'arena de la mar.
Si tu te fas l'arena, l'arena de la mar,
jo me faré la ona i te vindré a besar.
Si tu te fas la ona i me véns a besar,
jo me faré peixet, peixet de la mar gran.
Si tu te fas peixet, peixet de la mar gran,
jo em faré pescador i te vindré a pescar.
Si tu et fas pescador i me véns a pescar,
jo me faré la llebre, la llebre del camp gran.
Si tu te fas la llebre, la llebre del camp gran,
jo em faré caçador i te vindré a caçar.
Si tu et fas caçador i me véns a caçar,
jo me faré la rosa, rosa del roser blanc.
Si tu te fas la rosa, rosa del roser blanc,
jo me faré l'abella i te vindré a xuclar.
Si tu te fas l'abella i me véns a xuclar,
jo me faré monja, monja del convent sant.
Si tu te fas monja, monja del convent sant,
llavors jo em faré frare i et vindré a confessar.
Si tu t'has de fer frare per venir-me a confessar,
val més que ens casem ara i haurem 'cabat de penar.

7 comentaris:

  1. hola carme, soc na sigrid de 6é B, el nostre video de animorat y al-lota ha quedat bastant bé

    ResponElimina
  2. Hola a tots! Sóc una de les filletes que va fer el vídeo (Va cantar la cançó), em dic Maria i tinc 12 anys, aquesta feina ens va costar un poquet perquè hi havia dies que unes no podien quedar i ens ho varem tenir que repartir, el que més ens va costar va ser fer coordinats els gestos i saber bé la cançó ja que sempre era el mateix ritme i només cambiava la lletra.M'ha semblat molt xulu ja que a mi m'encanta fer aquestes coses!
    Adeu! :)

    ResponElimina
  3. Hola sóc na Neus de 6éB, no va ser molt fácil fer el treball pero va ser molt divertit, m'ha agradat molt i ha quedat molt xulo.

    ResponElimina
  4. Hola yo soy ariadna, esta xulo pero podriamos haver ensayado un poco mas pero bueno ya esta hecho.

    ResponElimina
  5. Hola, soc n'Ana de 6é B. Es vidio m'agrada encara que estigui una mica malament pero per la lletra que l'hem fet be ho arregla tot

    ResponElimina
  6. Soc na Vero i vaig quedar amb les del grup, pero aquell día no vaig venir

    ResponElimina