dilluns, 4 de març del 2013

Jo som RAP

Versió de Som un Gandul, cançó popular menorquina a càrrec de na Maria, n'Irene, na Natalia i en Victor de la classe de 5è de CEIP Pintor Torrent. La lletra l'han feta i adaptada ells i elles segons les seves posibilitats i inventiva.
Demà a les 17:30 una altra cançó.


Audio:
 

Lletra: 
Jo som feliç sense anar a escola
som un gandul sa vagueria en menja

Es dilluns no vul anar a escola
Es dimarts m'enfil a una farola
Es dimecres vaig a ca sa Catalana
Es dijous ja no tenc gana
Es divendres vaig a menjar
Es dissabte a fastejar
I es diumenge com que es festa
faig es dia a nes sofà

Jo som feliç sense fer feina
som un gandul sa vagueria en menja

Es dilluns menjam Quelitas
Es dimarts un pa amb Nocilla
Es dimecres Hamburguesa
I es dijous un plat de pasteta
Es divendres llentietes
Es dissabte una pizzeta
I es diumenge com que es festa
feim una bona paelleta

jo som feliç..

Es dilluns perquè tenc vessa
Es dimarts perquè tenc son
Es dimecres vaig as cine
I es dijous a pendre es sol
Es divendres a passar comptes
Es dissabte a cobrar
I es diumenge que en faria
no me'n deixen començar

1 comentari:

  1. Es meu fill de 14 anys, després d'escoltar aquest rap ha dit: ostres quin mestre més guai!

    ResponElimina